Uzticami sludinājumi, kas atvieglo pirkšanu un pārdošanu

01. October 2017 Uncategorized 0

uzticami sludinājumi

Sludinājums ir īss paziņojums, kura mērķis ir ļoti konkrēti un skaidri paziņot par tā autora vajadzību vai kādu īpašu notikumu. Mūsdienās populārākie ir interneta paziņojumi, kamēr vēl dažus gadus atpakaļ katrā avīzē vai žurnālā tika meklētas slejas, kas informēja par darba iespējām, piedzimšanu un bērēm, un citām svarīgām lietām.

Kā jāveido pareizs sludinājums

Uzticami sludinājumi, saskaņā ar gramatikas likumiem, norāda ļoti konkrētus faktus, kas saistīti ar saturu. Tas var tikt rakstīts ar mērķi pārdot, pirkt, mainīt, nomāt, īrēt vai izīrēt, paziņot par kādu pasākumu vai tml. Obligāts nosacījums ir kontakti, lai nepieciešamības gadījumā varētu sazināties un noskaidrot papildus informāciju.

Teksta izkārtojumam nav īpašu nosacījumu, sevišķi mūsdienās, kad katrs to izkārto atbilstoši formātam un mērķim, izceļot svarīgāko. Protams, vērtīgi sludinājumi piesaista lasītāja uzmanību un padara to pēc iespējas redzamāku. Lai interneta vidē tas būtu pēc iespējas “izlecošāks” cilvēki izpaužas ļoti radoši.

Sludinājumu portāli mūsdienās ir virtuālie tirdzniecības centri

Pašlaik portālos var nopirkt visu – preces, pakalpojumus, atrast nepieciešamos meistarus, darbiniekus. Labākajos portālos ir pieejami bezmaksas ziņojumi un pieejamas aktivitātes, kas palīdz rakstīto izcelt un pārdot efektīvāk, kā arī savstarpēji komunicēt.

Sludinājumi un reklāmas, kas izceļas

Protams, sludinājums ir arī reklāma. Populārākajos Latvijas sludinājumu portālos ir bijuši vairāki ļoti amizanti ziņojumi, kas sociālajos tīklos ir aktīvi joprojām. Piemēram, vīrietis, kas ar tā palīdzību piedāvāja atrast vajadzīgo adresi Rīgā, bet tikai izmantojot sabiedrisko transportu, jo autovadītājiem viņš palīdzēt nevarot. Ja nevar sazvanīt, jāsūta sms. Maksa par šo pakalpojumu bija 5 eur.

Tāpat neaizmirstams ir ziņojums, kurā pret alu varēja iemainīt mašīnu Audi par 480 eiro. Informācija bija tieši tik lakoniska, vienā teikumā, tomēr guva milzu popularitāti. Tikpat radoši rakstīšanai piegāja kāda dāma no Purvciema, kura piedāvāja izīrēt vienu istabu par 50 eiro mēnesī, bet bildēs salikusi tikai savus attēlus. Arī tas ir veids kā izcelties.

Daudziem atmiņā palicis Toyota Cellica pārdošanas mēģinājums, kurā arī bija tikai viens teikums: “Auto ir braucams.” Tomēr mašīna tika pārdota, un pie tam ļoti veiksmīgi. Protams, šāda veida informācija vairāk izraisa smaidu, jo cilvēki patiešām nopietni tos ir gatavojuši un mēģinājuši būt kreatīvi. Neskatoties uz amizantumu, tie ir sasnieguši savu mērķi un daži pat kļuvuši virāli populāri. Tātad sludinājums kā reklāma strādā ļoti labi.